Volkswagen Golf cena 25000 przebieg: 300000, rok produkcji 1987 z Góra
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Volkswagen
- Model
- Volkswagen Golf
- Wersja
- Volkswagen Golf
- Rok produkcji
- 1987
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 300000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 107 KM
- Pojemność silnika
- 1781 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Kolor
- Biały
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
UWAGA! Poniższa treść skierowana jest wyłącznie do osób czytających ze zrozumieniem. Kontakt wyłącznie telefoniczny. Nie ma możliwości kontaktu przez wiadomości tekstowe. Zadzwoń DOPIERO po przeczytaniu ogłoszenia. Wszystkie zdjęcia samochodu zobaczysz na OTOMOTO. CENA NIE PODLEGA NEGOCJACJI. Do sprzedania: Volkswagen Golf GTI MK2. 1.8l 8V 107KM Przebieg auta około 315 tys.km W dowodzie rejestracyjnym również jako "Golf 1.8 GTI", co niewątpliwie jest rzadkością. Mechanika: Samochód sprawny, jeżdżący i naprawdę świetnie przyspiesza jak na taką moc. Słychać łożysko alternatora oraz któryś z przegubów. Nie wiem w jakiej kondycji jest silnik, ponieważ nie interesowało mnie to - kupiłem Seata Leona TopSport 1.8T w celu przełożenia silnika, więc chętnemu mogę sprzedać również kompletny zestaw na swap (motor w cudownym stanie, rzadko spotyka się 1.8T w takiej kondycji). Natomiast jeździ, normalnie pracuje, na kołach przejechałem nim do domu kilkaset kilometrów, przez rok kilkukrotnie przejechałem się "wokół komina" i cały czas jest regularnie odpalany. Do przejrzenia są hamulce. Wnętrze: Oryginalna tapicerka się nie zachowała. Zamontowany został komplet z wersji CL. Poza tym jest oryginalna czarna podsufitka, miękka deska, czarny dywan, półka, parapety itp. Licznik digifiz. Szyby, szyberdach, nawiewy, światła itp. są sprawne. Z zewnątrz: Oryginalne felgi BBS dedykowane do modelu, naklejka na klapie bagażnika, emblematy GTI na grillu, błotnikach oraz pasie tylnym, oryginalne zderzaki oraz wszystkie listwy. Większość karoserii w oryginalnym lakierze. Blacharsko nie jest źle, ale na pewno znajdzie się trochę pracy dla blacharza: - Progi (choć tego nie widać) - Widać rdzę na podłodze pod nogami, - Podstawa akumulatora (pierdoła, ale jednak). Historia i status prawny: Samochód został sprowadzony do kraju w 2004.roku i przez 19 lat był w jednych rękach. Od ponad roku jestem jego drugim właścicielem w Polsce. Porządek w papierach, sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży. Golf jest zwolniony z opłacania OC poza okresem użytkowania. Ma opinię od rzeczoznawcy o wartości historyczno-kolekcjonerskiej i czeka na wpis do ewidencji zabytków ruchomych, po czym dostanie żółte zabytkowe tablice rejestracyjne. GTI przez cały czas jest garażowany. Wystawiam na sprzedaż ponieważ mam zbyt dużo samochodów, by się nim zająć i zwyczajnie szkoda, by stał przez następne lata - może ktoś z Was się nim zajmie i zrobi coś konkretnego. Ze względu na to, że kompletny zestaw digifiz sprzedaje się dziś za kwoty rzędu nawet 10 tys.pln, CENA NIE PODLEGA NEGOCJACJI. Do samochodu zebrałem sporo części, które również mogę sprzedać PO SPRZEDAŻY auta: - Fotele Recaro LS, - Felgi BBS RS (15", 16", 17"), - Nowe zawieszenie gwintowane KW v2. - Kompletny zestaw na swap 1.8T AUQ z Seata Leona Top Sport - motor w rewelacyjnym stanie, - Komplet nowych oryginalnych dekorów zewnętrznych wersji GTI z ASO. - Komplet nowych oryginalnych emblematów wersji GTI z ASO. - Drugi biały Golf MK2, 3d, ze zdrową karoserią, bez szyberdachu, w dobrym stanie, również odkupiony od poprzedniego właściciela po 19 latach użytkowania, sprawny, zarejestrowany, z ważnym PT. Aż szkoda kroić, ale wiadomo, że lepiej ratować GTI niż CL’a. Osobie chętnej na budowanie projektu mogę sprzedać wybrane części. Nie ma możliwości zakupu części bez samochodu. Dodałem wystarczająco dużo zdjęć by ocenić stan auta, a także wszystkie dane potrzebne do sprawdzenia jego historii. Opisałem wszystko, co powinieneś wiedzieć interesując się zakupem mojego samochodu, aby uniknąć nieporozumień oraz Twojego rozczarowania. Jeśli nadal jesteś zainteresowany zakupem, zadzwoń w celu umówienia spotkania. Wyjeżdżam Golfem z garażu dopiero po okazaniu gotówki, żeby dla bezpieczeństwa swojego czasu odsiać marzycieli i niedzielnych oglądaczy. Przypominam: Kontakt jedynie telefoniczny. Cena nie podlega negocjacji. Tylko sprzedaż. Zapraszam