Volkswagen Passat cena 16500 przebieg: 323000, rok produkcji 2008 z Siemianowice Śląskie
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Volkswagen
- Model
- Volkswagen Passat
- Wersja
- Volkswagen Passat
- Rok produkcji
- 2008
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 323000 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 140 KM
- Pojemność silnika
- 1968 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Brązowy
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam, na sprzedaż samochód Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR ze skrzynią automatyczną DSG. Auto pochodzi z polskiego salonu VW, jestem drugim właścicielem od 6 lat. Przez ten czas przejechałem nim ok. 112 tys. km.Szczegóły o aucie:- Silnik: silnik pracuje cicho i równo, nie posiada wycieków. Kompletny rozrząd wymieniony wraz z pompą wody przy przebiegu 290 978 km (posiadam zdjęcia jako dowód) we listopadzie 2022 roku. Silnik pracuje na oleju 5W30 i jest wymieniany co 10-12 tys. km. W czasie tych 6 lat zlikwidowałem wadę pompy olejowej w firmie Futurum (słynny wycierający się ołówek) na co posiadam fakturę oraz błąd klap kolektora ssącego. Silnik w momencie mojego zakupu miał już wycięty DPF i tak pozostało do tej pory. Nie kopci, średnie spalanie na trasie to 5.5l./100km, w mieście 6.5l./100km. Nie bierze oleju od wymiany do wymiany. Wymienione wszystkie poduszki silnika i skrzyni biegów (Corteco).- Skrzynia biegów: DSG 6 biegowa o oznaczeniu dq250. Pracuje dobrze i świetnie zmienia biegi, nie przeciąga. Wymieniona dwumasa. Olej w skrzyni wymieniany regularnie co 60 tys. km (posiadam dowody). Ostatnia wymiana została wykonana w grudniu 2022 roku przy przebiegu 292 095 km.- Układ hamulcowy: sprawny, niedawno wymienione elastyczne przewody hamulcowe przednie, oraz trzy zaciski hamulcowe (dwa tylne i jeden przedni). Klocki hamulcowe wymienione około 8 miesięcy temu. Tarcze TEXTAR - ok.- Układ napędowy: w zeszłym roku wymienione trzy przeguby (jeden zewnętrzny i dwa wewnętrzne). Wymienione wszystkie łożyska w kołach. Brak wibracji, wszystko działa bardzo dobrze. Auto toczy się idealnie.- Zawieszenie: wymienione wszystko. Tuleje wahaczy tył i przód. Amortyzatory tył i przód. Poduszki mcpersona z łożyskami przód. Wszystkie łączniki stabilizatora. Sprężyny przód i tył. Sworznie wahaczy. Końcówki drążków a ostatnio główne tuleje przedniego wózka oraz tulejki maglownicy. Auto jeździ jak nowe.- Stan blacharski: Auto posiada małe ogniska korozji. Nie brało udziału w żadnej poważnej kolizji. Poprzedni właściciel miał obcierkę na lewym przodzie (błotnik + drzwi) i dlatego lekko się odróżniają od całego auta. Mi to nie przeszkadzało.- Wnętrze: Przetarty fotel kierowcy (standard w tych autach) oraz lekko pęknięty materiał boczka (też standard). Poza tym super. Wymieniona podsufitka, ponieważ poprzednia się odkleiła.- Klimatyzacja: w pełni sprawna, świeżo nabita (nie traci w ogóle czynnika rok do roku), po ozonowaniu.Wszystkie w aucie jest sprawne. Auto nie posiada haka (szkoda skrzyni).Wszystkie szyby w aucie oryginalne z tego samego roku.Auto stoich na prostych oryginalny felgach VW i ma założone opony letnie, które posiadam od nowości marki Barum Bravuris 5 (2019 rok produkcji).Akumulator Varta wymieniony 2 lata temu. Odpala od strzała.Auto idealne na długie trasy (w zeszłym roku dwukrotnie było we Włoszech). Posiada tempomat.Wszystkie części, które zostały zamontowane to części oryginalne VW, Lemforder oraz Meyle. Zasada była jedna - auto ma być sprawne.Sprzedaje ponieważ kupiłem nowszy model a ten niestety muszę sprzedać. Przyszły właściciel będzie bardzo zadowolony.OC ważne. Przegląd ważny.Zapraszam.