Volkswagen Polo II (1981-1994) coupe, 1.3 benzyna, wersja "style"
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Volkswagen
- Model
- Volkswagen Polo
- Wersja
- Volkswagen Polo II
- Rok produkcji
- 1994
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 200000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 75 KM
- Pojemność silnika
- 1272 cm3
- Napęd
- Na przednie koła
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Liczba miejsc
- 5
- Liczba drzwi
- 3
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Belgia
- Zarejestrowany w Polsce
- Tak
- Cena do negocjacji
- Tak
Wyposażenie
- Immobilizer
- Szyberdach
Opis
Sprzedam samochód Volkswagen Polo 1.3 coupe, benzyna. "Polówka" w bogatej wersji "Style" (obrotomierz, szyberdach, immobiliser, lakier - czarny metalik, koła szersze 165/70/R13). Rok produkcji: 1994 r. Przebieg rzeczywisty: 200 tys. km. Samochód jest w pełni sprawny technicznie, na letnich oponach Dębicy (stan opon dobry - 2016 r.), ubezpieczenie OC z Zieloną Kartą i Mini Assistance do 27.01.2020 r. Samochód sprowadziłem do Polski z Holandii w 1996 r. z przebiegiem 12 tys. km (posiadam dokumenty) i do dzisiaj jestem jego właścicielem. W trakcie zakupu miał uszkodzony przedni zderzak (plastik wyprostowany, szyna wymieniona) oraz prawy, tylny błotnik (dzisiaj wymaga poprawek). Najprawdopodobniej doszło do stłuczki przy niewielkiej prędkości. Konstrukcja nośna nadwozia nienaruszona, geometria zachowana, chłodnica pozostała cała na swoim miejscu bez uszkodzeń i działa do dzisiaj. W czasie użytkowania w Polsce wymieniłem lewe drzwi uszkodzone przy cofaniu (otwarte zawadziły o przeszkodę). Silnik nigdy nie przechodził żadnego remontu i nie był demontowany. Do dzisiaj pracuje w oryginalnym, fabrycznym złożeniu. W trakcie użytkowania dwukrotnie wymieniłem rozrząd i dwukrotnie przewody wysokiego napięcia. O częściach eksploatacyjnych podlegających normalnemu zużyciu i wymagających cyklicznej wymiany, jak hamulce, opony, świece, zawieszenie, a szczególnie filtr i olej silnikowy, piszę jedynie dla zasady. Silnik nie wykazuje żadnych przecieków. Zapala bez problemu i bez zarzutu w każdych warunkach, również zimowych. Nie zauważam żadnych ubytków oleju pomiędzy wymianami. Stan silnika oceniam na co najmniej dobry - większość przebiegu wykonał na bardzo długich dystansach. Karoseria, ze względu na wiek samochodu, wymaga zabiegów blacharsko-lakierniczych, ale jeszcze ciągle bez dramatu. Samochód można obejrzeć codziennie, jednak najlepiej w weekendy, bo tylko wtedy możliwa jest jazda próbna, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania.