Lexus GS cena 47900 przebieg: 121000, rok produkcji 2002 z Olsztyn
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Lexus
- Model
- Lexus GS
- Wersja
- Lexus GS
- Rok produkcji
- 2002
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 121000 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 283 KM
- Pojemność silnika
- 4293 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sedan / Limuzyna
- Kolor
- Srebrny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam, mam na sprzedaż nietuzinkowy egzemplarz Lexus-a GS 430 z 2002 roku. Długo szukałem zadbanego egzemplarza z tak niewielkim przebiegiem (obecnie to 121 000 km). Udało mi się go kupić z pewnych rąk. Dodatkowo przez zakupem zleciłem firmie specjalizującej się w sprawdzaniu aut zbadanie samochodu. Efektem był zakup świetnie zachowanej sztuki. Mechanicznie w stanie perfekcyjnym. Wszelkie serwisy na bieżąco. Poczynione prace: • wymieniony rozrząd z pompą wody (przy przebiegu 104k), • wymieniony olej w skrzyni biegów metodą dynamiczną (przy przebieg 104K), • obecnie olej silnikowy, to Amsoil 5w30 – zero poboru, bębny WWTI w jak najlepszym stanie, • wszelkie filtry wymienione na bieżąco, • klimatyzacja serwisowana regularnie, co roku ozon, • z przodu auto ma nowe amortyzatory łącznie z ich mocowaniem. Mocowania były bolączką tego modelu. Pod gumami zbierała się woda i rdza niszczyła element, • wahacze dolne oraz tulejki wymieniowe na nowe. • nowy bat anteny. Też szybko padła w tych modelach, • opony na lato Michelin Primacy 4, • opony zimowe - nowe Kleber Krispalp HP3 po jednym sezonie (kupno IX 2022), • nowy akumulator zakup XII 2023 rok, • dodatkowo zleciłem wyjęcie maglownicy celem wymiany 20-letniego oleju na nowy oraz sprawdzenia wszystkich elementów gumowych. Wiem, że maglownice mogą być problematyczne w tym modelach, dlatego wolałem dmuchać na zimne. Wnętrz auta zachowane wzorowo. Skóry, czy elementy plastikowe bez otarć oraz pęknięć. Zainstalowałem cyfrową zmieniarkę umożliwiającą strumieniowe odtwarzanie muzyki, dodatkowo BT do telefonu. Lampy z przodu zabezpieczone folią PPF. W bagażniku dla zabezpieczenia podłogi dodałem gumową matę wyciętą na wymiar. Oryginalne felgi OEM zostały odnowione. Pozwoliłem sobie również na wydobycie trochę bulgotu V8 i zainstalowałem przed końcowymi puszkami aktywne klapy. Dzięki nim auto nabrało dwojakiego charakteru. Ciszy, a w razie potrzeby radości z dźwięku silnika. Sterowanie za pomocą zdalnego pilota. Dany egzemplarz jest w wyśmienitym stanie. Poczynione przy nim prace zapewnią długoletnią bezproblemową jazdę. Egzemplarz dla osób lubiących stare jak nowe. Dobry kandydat do trzymania pod kocem lub na bezawaryjne auto na co dzień z duszą i klasą. Auto garażowane, używane okazjonalnie. Podwozie bez rdzy. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Polecam Krzysztof