Porsche Cayman cena 105000 przebieg: 178000, rok produkcji 2006 z Zawiercie
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Porsche
- Model
- Porsche Cayman
- Wersja
- Porsche Cayman
- Rok produkcji
- 2006
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 178000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 295 KM
- Pojemność silnika
- 3387 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Srebrny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Pojazd zakupiony w czerwcu '17. Użytkowany sezonowo, oczywiście jako drugie auto, zimą garażowany, myty wyłącznie ręcznie profesjonalną chemią, jeżdżony delikatnie(właściciel ma 67 lat). Posiada customowy wydech MG Master, powinno być widać na zdjęciu; daje przyjemny, charczący warkot, ale niemęczący. Po Mustangu znacznie przyjemniejszy w dłuższej podróży. Bardzo precyzyjna skrzynia biegów pracująca z charakterystycznym kliknięciem. Poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło przy 140 tysiącach. Silnik posiada górkę momentu od 4 tysięcy obrotów, co daje przyjemnego 'kopniaka'. Komunikatywny układ kierowniczy, wysuwany spoiler automatycznie powyżej 140 lub na życzenie przyciskiem, utwardzane amortyzatory, stoper. Do '19 nie wymagał nakładów poza serwisami olejowymi - ważne, by lać olej Shell Racing 5W-60 (kartka pod maską) oraz że jeździ na PB minimum 98 - inaczej wyskakuje błąd silnika. W miarę możliwości tankowany V-Power Racing 100 - najbliższy Shell jest 40 km od Zawiercia. W '20 została położona ceramika wraz z hydrofobą(certyfikat firmy na zdjęciu), wymienione cięgna hamulca ręcznego, klocki i tarcze. '21 podklejona podsufitka, gdyż w tym modelu 'lubi' się odklejać. '22 założone nowe opony - uwaga na różne rozmiary. '23 poduszki amortyzatorów. Co 2 lata serwis klimatyzacji. Z mankamentów to te lakiernicze widoczne na zdjęciu, po zimie zaczął dymić na zimno(ale chwilę, także podejrzewam separator olejowy), prawa szyba i maska nie zawsze się otwierają, rozpikselował się też komputer pokładowy. Brak tempomatu, tylko limityzer. Poza tym reszta fabryczna, badanie techniczne do czerwca, w jednych rękach 7 lat, spalanie w granicach 13 litrów, pełna elektryka foteli. Dobry wybór na początek przygody z Porsche. Tajemnicą poliszynela jest, że to najlepszy model dzięki centralnemu umieszczeniu silnika, ale góra go tłumi, żeby nie był lepszy od 911. Być może inwestycja na przyszłość. Polecam i zapraszam - słabo odbieram telefon, ale zawsze oddzwaniam. Kontakt wyłącznie telefoniczny. Via Whatsapp mogę dosłać zdjęcia - serwis spłaszcza jakość. Uprzedzając, cenę będą Państwo negocjować z tatą na miejscu